Cosul de cumparaturi este gol

Q. Ce este TotalConvert?
Site-ul TotalConvert.ro este operat de societatea Continental Consulting SRL. Suntem o companie specializată în cumpărarea și vânzarea bunurilor electronice utilizate, de bună calitate, într-un mod simplu, rapid și transparent.
Înțelegem că tranzacționarea produselor utilizate poate fi o provocare solicitantă și de durată, așa că am simplificat procesul, reducând riscurile, prin crearea unui mediu civilizat și sigur, oferind în același timp cotații avantajoase.

Q. De ce să vând către voi?
Este cea mai sigură și rapidă metodă de a vinde produse electronice, primind banii pe loc.
Deblocați averea din sertar! Telefonul tău de rezervă valorează mai puțin în fiecare zi. 

Q. De ce să cumpăr de la voi?
Știi ce cumperi. Cumpărați produse testate și verificate tehnic, cu garanție și drept de retur.
Prețuri bune. Actualizăm constant prețurile produselor aflate la vânzare astfel încât să fiți siguri că achiziționați la un preț extrem de bun.
Fără contracte de abonament. Nu-i nevoie să faceți un abonament de telefonie pe 2 ani pentru a obține un telefon la un preț foarte bun.
Protejați mediul și bugetul. De ce să cumpărați ultimul model de telefon când și penultimul este aproape la fel de performant dar cu o economie considerabilă?

Q. Este o afacere de încredere?
Activăm în domeniu de peste 4 patru ani, atât cu magazin fizic, cât și online, timp în care am tranzacționat aproape 30.000 de produse și facem eforturi să depășim așteptările clienților.
Înțelegem că unele persoane pot avea rețineri în a cumpăra produse utilizate, dar dorim să schimbăm percepția legată de astfel de produse, oferind calitate și transparență, iar  evoluția companiei demonstrează că argumentele noastre au convins tot mai mulți clienți.
Cel mai important pentru noi este să construim o relație bazată pe încredere cu clienții noștri și de lungă durată. Investim resurse considerabile să dezvoltăm acest concept, pe care dorim să-l ducem mult mai departe. 
Desigur, ne putem lăuda cu multe... Vă așteptăm să vizitați magazinul fizic și online, studiați compania, vedeți ce spun clienții despre noi și sperăm să vă convingeți că puteți tranzacționa în siguranță.

Q. Ce trebuie să fac înainte să vând produsul?
- Faceți copie de siguranță (back-up) pentru datele dumneavoatra personale
- asigurați-vă că ați scos SIM-ul și cardul de memorie. Acestea vor fi distruse dacă vor ajunge la noi, pentru a vă proteja datele personale.
- scoateți toate conturile (Icloud, Google, Samsung etc), parole, faceID etc
- resetați telefonul la setările din fabrică
- căutați toate accesoriile cu care a venit produsul pentru a primi un preț maxim

Q. Cum putem vinde către TC?
Vă putem face o evaluare telefonică, pe mail, Whatsapp, Facebook sau chat-ul de pe site, sau vă asteptăm direct în magazinul din Camil Ressu nr 4.
Pentru a asigura transparență vă punem la dispoziție și programul de evaluare (pentru telefoane și tablete) pe site-ul nostru, astfel ca puteți vedea pe loc cât primiți pe telefonul dumneavoastră
1. testăm produsul
2. vă facem o evaluare
3. primiți banii în câteva minute

Q. Pot să trimit produsul prin curier către voi?
Sigur că da. Vă rugăm studiați procedura din secțiunea Vinde

Q. Cum testăm telefoanele?
Toate telefoanele trec printr-un proces semi-automat de testare în care verificăm peste 30 de aspecte, printre care:
- receiver și microfon
- display și touchscreen 
- porturi
- test de apel
- codare rețea RO sau externă
- conturi Samsung, Google, Icloud etc
- telefoane blacklisted, declarate furate, sau cu MDM
- autenticitate
- senzori: wi-fi, gps, proximitate, giroscop, lumina ambientală, accelerometru etc
- camere, flash, autofocus
- amprentă, face ID
- butoane
- examinare fizică

Q. Este posibil să primesc un preț mai mic decât evaluare transmisă inițial
Se poate întâmpla să constatăm că produsul este diferit față de descrierea dvs și atunci o să vă facem o nouă evaluare.
De asemenea puteți avea surpriza ca evaluarea să crească dacă constatăm că produsul este într-o stare mai bună decât l-ați descris.

Q. Cum pot să primesc preț maxim pe telefonul meu?
Dacă produsul este într-o stare foarte bună, nu este codat, mai aveți încărcătorul, caștile și cutia originală, factura de achiziție și poate garanție valabilă, atunci puteți primi până la 90% din valoarea minimă de piață în funcție de produs.
Oferta pe care o veți primi se bazează pe corectitudinea informațiilor oferite, deci este important să descrieți cât mai realist starea produsului
* valoarea minimă de piața reprezintă prețul minim la care putem găsi un produs similar, sau prețul la care considerăm că vom reuși să revindem produsul având în vedere previziunile de evoluție ale prețului sau cererea pentru respectivul produs

Q. Cât timp este oferta de achiziție valabilă?
Oferta este valabilă în ziua în care a fost primită.
Facem actualizări periodice ale prețurilor și este posibil să se modifice evaluarea de a o zi la alta

Q. Ce produse acceptați?
- telefoane și tablete cu Android (peste versiunea 5) și IOS (peste versiunea 7)
- foto DSLR + mirrorless, sport cam 4k
- obiective de Nikon și Canon
- laptopuri de generație mai noua (peste i3 4th gen)
- tv LCD, SMART
- caști bluetooth sau gaming
- boxe mici portabile bluetooth
- ceasuri clasice, dar nu gama de lux
- console, jocuri
- SSD-uri
* nu acceptam orice model, deoarece unele sunt greu vandabile sau recunoscute cu probleme.
Dorim să oferim spre vânzare doar produse de calitate, cu adevărat funcționale.

Q. Ce produse NU acceptați?
- cu display crăpat, carcasa deteriorată sau îndoită
- stare generală estetică foarte proastă
- produse ce prezintă contact cu lichide
- telefoane/tablete cu windows/Blackbery OS
- dungi pe display, pete evidente sau parțial nefuncțional
- probleme de sunet
- telefoane și tablete cu baterie foarte slabă
- având camere defecte
- probleme încărcare
- wifi, gps, bluetooth defect
- nu citesc sim
- blocat în rețea externă, blacklisted, declarate furate, cu icloud sau alte conturi
- componente lipsă sau parți care se desprind, dezlipite, sau nu sunt fixate ferm
* facem anumite excepții, deci ne puteți întreba dacă aveți telefoane cu mici probleme
* este esențial să fiți proprietarul produsului pe care îl trimiteți, sau să aveți acordul proprietarului

Q. Informațiile din telefon sunt în siguranță?
Vă recomandăm să ne vindeți produsele fără date personale, resetate la setările din fabrică. Produsul va fi resetat de către noi și nu răspundem pentru eventuale pierderi de date
Tot ce vindem trece printr-un proces de stergere totală, încât nu mai poate fi recuperat nimic, astfel să nu vă faceti griji că cineva poate folosi datele dvs personale

Q. Care este proveniența produselor?
Produsele provin din achiziții directe de la persoane fizice sau de la persoane juridice din țara sau străinatate

Q. TotalConvert cumpără produse furate?
NU cumpărăm produse furate. Verificăm cu atenție proveniența produselor și refuzăm produsele declarate ca furate, pierdute, blacklisted, sau unde avem dubii. 
Colaborăm îndeaproape cu Poliția pentru a identifica vânzătorii necinstiți
Raportăm către Poliție produsele pe care le identificăm furate.
În cazul foarte puțin probabil în care o persoană sau entitate dovedește un drept de proprietate asupra unui produs deja vândut, despăgubim cumpărătorul cu suma achitată plus 20%

Q. Primiți/vindeți și produse fake
Folosim softuri automate de verificare a autenticității telefoanelor si tabletelor, deci nu vom accepta și nu vom vinde telefoane fake și nici alte categorii de produse contrafăcute.

Q. Care este costă transportului?
Expediem produse prin UrgenCargus, cu un cost de transport de 25 de lei, suportat de către cumpărător. În caz de retur datorat unor defecțiuni ale produsului, transportul este suportat de noi.

Q. Care este starea produselor aflate la vânzare
Toate produsele trec printr-o inspecție tehnică ce cuprinde peste 30 de aspecte verificate.
Orice defect pe care-l constatăm îl remediem sau specificăm clar pe etichetă. În general nu acceptăm produse defecte.

Q. Vindeți și cumpărați produse către/de la persoane fizice din afara granițelor?
Deocamdata nu.

Q. Care este politica de retururi
Toate produsele au drept de retur în 15 zile la achiziția online sau 48 de ore la achiziția din magazin
Dorim să fiți pe deplin satisfăcuți de alegere, astfel că puteți returna produsele, fără menționarea motivelor, atât timp cât sunt în aceeași stare în care au fost expediate

Q Produsele au Garanție?
Toate produsele au garanție 3 luni sau 12 luni în funcție de prețul selectat. Mai multe detalii despre politica de garanție aici

Q. Cât durează până primesc produsul prin curier
Incercăm să trimitem produsele în aceeași zi, dacă comanda a ajuns până la ora 12, sau a doua zi lucrătoare dacă comanda a juns dupa ora 12 sau într-o zi în care nu lucrează curierii
În mod normal va ajunge produsul în 24 de ore, exceptând perioadele aglomerate sau dacă adresa de livrare este mai departe de un punct de colectarea/depozit al curierului.

Q. Sunteți amanet?
Nu suntem amanet. Vindem și cumpărăm produse electronice. În cadrul grupului avem o companie de profil cu care avem o relație de colaboare.